rolig

Enda en rolig dag på meg og det trenger jeg kjenner jeg.

Men ei venninne sendte en melding,lurte på om eg ville bli med på butikken:))ja takk så vi kjørte til nærbutikken og ikke hele veien til Volda.Helt greit det og jeg fikk tatt helgehandelen.

Jeg er i det kreative hjørnet hva mat angår for tiden:) i dag falt valget på kjøttdeig av hjort,men hva skal det bli?

Etter litt tenking valgte jeg frikadeller:)eller kjøttboller

Men jeg gjorde en vri,kjøpte bacon og den malte jeg på kjøttkverna + sjarlottløk og kvitløk,blandet dette sammen med hjortedeigen og krydret med div urter og pepper,1 egg,potetmel og matfløte:)formet små boller,(brukte en barneskjei) og stekte dem gyldne og fine på stekepannen.

Dei smakte veldig godt:)ellers skal jeg lage en soppsaus og servere potet og brokkoli/gulrøtter til,så får jeg håpe att karane vil like den nye varianten.

Jeg har hørt litt på Breivik sin dom,fått med meg att han fikk lovens strengeste straff og kan ikke annet en å si han fikk den straff han fortener.

Sola dukket ikke opp i dag,men det er opplett og friskt ute så da er jeg fornøgde:)ønsker dere alle en fortsatt fin ettermiddag

14 kommentarer

Siste innlegg