Lørdag

Denne lørdagen er ganske rolig,siden jeg stod opp med en bankande hodepine har jeg ikke gjort så mye i løpet av dagen.

Herså jeg måtte ta det litt roligere i dag.

på bygda får vi 1 gang i året en svær container i 1 uke,denne fyller vi med alt vi har av jern,sykler,biler.fjøsinnredninger,ja alt som er av jern:)dette er en gratis tjeneste vi får ,så i går fikk vi avgårde et lass med jernskrot,det vart nok litt tungt arbeid for min kropp så dagen i dag måtte jeg roe litt ned på.

I tillegg til jern kan vi sette alt av elektriske apparater på utsiden av containeren,vi hadde forskjel.

lige ting,tv,vaskemaskin osv ståande så det kjører mannen bort i dag,jeg brukte førmiddagen til å rydde litt og sortere litt forskjelligt,noe kan vi brenne selv og noe skal i søpla.

Veldig greit med en dag da vi virkelig får ryddet rundt om på tunet.

Men nå er det ettermiddag og jeg har sneket meg unna ryddinga:))jeg sitter her og ser på birken:)ja tenk om jeg hadde vert så sprek att jeg kunne vært med der:)men nei det er nok ikke noe å tenke på en gang.

Håper dere alle har en fin lørdag,jeg skal fortsette å sløve resten av dagen:)

8 kommentarer

Siste innlegg