Høst

Fredag var etter almanakken første offisielle høstdag,tror jeg kan si meg enig i dag.

Etter en deilig lang og varm sommer for min del så er det definitift høst i dag.Stod opp etter en dårlig natt til 10+ vind,tåke i fjella og vått.Akkurat no er det opplett men det regnet godt i natt.

Har planer om å ikke gjøre det slag i dag,etter en rullerande natt der jeg måtte gi tapt kl 3 i natt og ta en forte pga smerter i skuldre /rygg så tror jeg det trengs en kvile for armane mine.

Her i Bygda har noen ildsjeler hatt kunst og handverkskafe hele sommeren,noe dei har hatt noen år nå.Da seller dei lokalproduserte klær,vesker,duker,flattbrød  osv…..

i tillegg har dei hatt kafe med salg av kaffe og hjemmebakte kaker,nytt i år et rømmegrøt søndagane.

Det er siste dag dei har åpent for sesongen i dag ,tenkte derfor å ta en tur inn og kjøpe rømmegrøt i dag :)da slipper jeg å lage middag.

Det skal være minutt for minutt fra Telemarkskanalen på tv i dag,får vi inn signala tenkte jeg å se på det også:)med tåke i fjella har vi desverre problemer med å få inn enkelte program,krysser fingra for att det går bra i dag:)

Ønsker dere alle en fin søndag

8 kommentarer

Siste innlegg