Hjemme

Da var jeg hjemme igjen etter 3 dager i Volda.Jeg har hatt 3 greie dager,litt slitsomt men ok.Tann som nå er ferdig rotfylt er helt fin :))så krysser jeg fingrane for att jeg aldrig mer må gjennom den torturen.

I går var det MR av øvre rygg,skuldre og nakke men resultatene får jeg ikke dei første dagane nei.

I dag var jeg alene hjemme i huset i Volda det er egentlig ikke noe kjekt,så jeg pakket ihop tingene mine og ruslet ned til sentrum,her fikk jeg 3 timer til rådighet før bussen kom og det ble godt utnyttet,så nå har jeg fått startet opp med julegavehandelen:))tidlig?ja men egentlig ikke,bare 3 måneder igjen til desember og siden jeg ikke er så ofte i butikk er det greit å nytte høve når den er der:))

Da bussen kjørte bortover på mandag var det jammen meg frost ute,litt lengre framme i dalen var markane helt kvitrima og bilane måtte skrape bilrutene.Hallo,det er fortsatt bare august skal tro om noen der oppe har glemt det? heldigvis var det kun den ene morgenen så får vi håpe det holder seg iallefall til ut i oktober.

Jeg var også innom gjennbruk i Ørsta,der er det virkelig masse å finne for dem som er litt prisbeviste.Selv var jeg på utkikk etter lysestaket i messing som jeg vil ha på hytta,det fant jeg men jeg har dem i bilen til min kjære så det får bli ett innlegg til helgen:)

Ellers trengte jeg noe å bære dem i,pose ja greit det men ennå festligere når en kan kjøpe en festlig veske til en billig penge:))faktisk bare 30 kr :))

Den er i et usedvanlig mykt og godt skinn

og med 2 store og romslige rom som lukkes med glidelås og så kan en lukke det igjen med en trykknapp på hver side.

Her er det slett ikke varmt inne hos meg så i skrivande stund prøver jeg å få fyr i peisen:)må ha en liten lunk til kvelden synes eg:))Men no får eg rydde vekk baggen min og få litt orden her

10 kommentarer

Siste innlegg