Gjennbruk

Hei igjen:)

Som jeg skrev tidligere i veka så var jeg på gjennbruk i Ørsta.Jeg var på jakt etter noen solide lysestaker til hytta vår.

Da vi besøkte antikk låvesalg sist søndag kom jeg over et par i messing,likte dem godt men 250 kr var vel drøyt for ei fjellhytte.

Så derfor besøkte jeg gjennbruk i Ørsta og det var rene skattekista

 
3 stk av samme type som jeg såg på antikk låvesalg bare att på gjennbruk kostet disse 20 for den ene og 30 for dei to andre:)) men der var mange gode staker

så jeg valgte med 3 andre også til 10 kr stk:))

Det beste med kjøpet er att alle typer stearinlys sitter godt i disse

her tester jeg 3 forskjellige tykkelser og alle passer perfekt

nå står dei her nypussa og reinvaska og bare venter på å få bli med oss på setra:))

14 kommentarer

Siste innlegg