Streike :(

Hei godt folk.Ja no har vi kommet litt ut på ettermiddagen .Jeg våknet til regn,men det varte ikke lenge før sola dukket opp.

Jeg har det med å rote meg bort i ulendt tereng,bratt eller slitsomt pga,tett vegetasjon,joda jeg greidde det i dag også jeg:))og joda jeg ble svett i dag også.Jeg skulle lært meg å ta litt bedre hensyn for no holder kneet på å streike igjen:(jeg oppererte for betendelse for noen år siden,med beskjed om att plagene kunne komme tilbake :(no er den tid kommet,kneet er i ferd med å streike,det gjør umåtelig vondt å gå nedover bakke,e vist på tide å lete fra støttebandasje for kne når jeg skal ut og leke tarzan.

Dere har nok fått med dere att her vi bor er det bare oppoverbakker,og selvsagt bor vi nederst ved sjøen,så for å komme til utmarka må jeg gå bratte bakker oppover,og her har jeg kommet fram:)

og selvsagt greier jeg å forville meg inn i tett skog,urg selfølgelig ville jeg se om det fantes sopp her :))tror dere det?nei det fantes ikke en bitteliten engang

Det var godt å komme ut av skogen igjen:)men like før jeg nådde veien igjen oppdaget jeg en kjempesopp

men selvsagt var den i dårlig forfattning,kanskje like grei for denne kunne ikke jeg identifisere 🙂

Kom over en til:)

denne var fin men siden jeg ikke viste hva det var lot jeg den ligge

slik såg den ut på toppen.Føler på meg att jeg forlot en fin matsopp,men er mann usikker får det heller bare våge seg :)kan ikke risikere magebesvær i heimen.

Vel heime hadde jeg ikke vett til å slappe av,neida fram med sykkelen og ned på kaia der jeg prøvde fiskestangen,napp ja fangst nei:)så jeg tar sykkelen og sykler en liten tur,roter meg opp i nok en tett granskog,sukk det eneste jeg gikk med derifra var et kne som roper om nåde 🙂

Så nå sitter jeg her på stua og slapper av,koker tomatsaus som skal bli saus over kokt makrell:)trengte en ny forsyning med makrell i tomatsaus.

Den jobben går greit uten å plage kroppen mer i dag:)

Men hva i alle dager skal jeg gjør på resten av dagen da?spørs om jeg ikke må strikke flere sokker:)

12 kommentarer

Siste innlegg