Syk jeg?

jo jeg er iallefall ikke i form,så sønnen kjørte meg til Ørsta nå i kveld til legevakta.

Legen mente det hørtes ut som lungebetendelse men var ikke sikker så det ble et stikk i fingeren og dråpen med blod gav negativ resultat.

For å være på den sikre siden ville hun ta en prøve for å se om det var en type lungebetendelse som heter mykoplas eller noe sånt.Den prøven måtte takast gjennom nesen,nesen ?min nese som ikke tåler å bli tatt på etter att den ble avrevet som barn.

Det er det vondaste jeg har gått gjennom på lenge og ja tårene spratt og jeg lot dem trille ,sterkere en det er jeg ikke.Så får vi se da,det tar en uke før resultatet er lesbart og har jeg slik lungebetendelse kommer det rett medisin i posten,hvis ikke er det et virus som herjer og jeg må bare slappe av og ta tiden til hjelp.

Jeg fikk også svar på mr bildene i dag,litt forandringer var der men ikke mye .

1 liten prolaps i nakken 1 liten prolaps i øvre rygg noen slitte mellomskiver flere innsnevringer noe utbulande bein i øre del av rygg en del slitasjer i skulder,vel etter det datt jeg ut av tellinga og fikk ikke med meg resten.Hva som er forverret hvet jeg ikke,legane er igrunnen ikke så flink med forklaringer synes jeg.

Da får jeg bare holde meg i ro da og håpe på bedre dager

12 kommentarer

Siste innlegg