Deiligt

Som jeg viste dere tidligere i dag ,så har jeg stekt en hjortestek til middag:))den fikk kvile en god time før jeg tok kniven og skjærte tynne skiver.Jeg må skryte litt av meg selv for den ble helt perfekt og smakte aldeles fortreffelig:)

Men middagen blir ikke før min kjære kommer så resten har jeg ikke laget ennå:)

Trollkrem,ja jeg nevnte vist att jeg ville lage det til desert hi hi,no er det gjort

den ble så lett og luftig samtidig stiv så jeg kan snu bollen oppned:))mmmmmmm

No går jeg her alene hele dagen og med plommer rundt meg hele dagen lar en seg friste:))så noe godt til kaffen ville jeg også ha hi hi :)som tenkt så gjort jeg lagde en smuldrepai med plommer

og med en kremklatt ved siden av så håper jeg att guttene mine blir fornøgde med serveringa i dag:))

Ni står ikke jeg på kjøkkenet hele tiden selv om det ser slik ut:))mesteparten passet seg selv medan jeg sitter i gostolen og strikker,men det får dere bilde av litt senere i helgen:))

12 kommentarer

Siste innlegg