Klar til avreise

God morgen kjære venner.

Ja no sitter jeg her klar for avreise.Ute er det bare 5+ så det er kaldt.

Bussen min går kl 8 og mer hvet jeg ikke:))håper jeg slipper å vente i Volda for der må en vente ute.Videre går turen til Moa og der må jeg ganske sikkert vente litt over 1 time,det går greit det er innendørs ,der får en også kjøpt seg både kaffe og mat og om en vil kan en låse inn bagasje og gå på kjøpsenteret som er i samme bygg.

Er ikke helt sikker på når jeg er framme i Valldalen men mener det var en gang mellom 15.00 og 17.00 så det blir en lang dag.Jeg har et enkelt lite strikk i håndveska i tillfelle jeg blir rastløs.

Denne gangen på Muritunet er jeg alene,det vil si jeg skal ikke være sammen med en bestemt gruppe.Da slipper jeg teori :))det har dei som er i grupper,jeg får selv komme med ønsker om hva jeg vil være med på:)da blir det styrketrening hver dag i basseng:))jeg blir ikke alene,jeg skal trene i gruppe men som sagt ikke en bestemt gruppe.

Det mest spennende er hvilke mennesker jeg treffer,det bruker ikke å være problemer med å knytte nære vennsapsbånd der:)

Da får dere ha en fin dag så kommer det nok livstegn fra meg etterhvert:))

8 kommentarer

Siste innlegg