Gangsperre

Ja gangsperre er noe vi alle får fra tid til annen skulle jeg tro så det er ikke noe nytt,men gangsperre i magen det har jeg ikke hørt om før:))ikke før i dag når jeg selv fikk det.

Vi hadde sirkeltrening i gymsalen,der var det satt opp 8 poster og ved hver post skulle vi gjøre den styrketreningen som stod på lappen i 1 minutt,når vi hadde tatt hele runden fikk vi kvile litt før vi tok hele sirkelen en gang til.

God jeg ikke har bilder av det hi hi for vi ble virkelig peiste og du og du ka gangsperre eg har i magen no :))

Så fikk vi en times pause før vi ble plukket opp av en minibuss og dro på tur:))

Det var nok en fantastisk tur og nydelig utsikt,turen gikk på grusvei så det var helt ok selv om jeg ble både svett og anpusten.

rett fram her blir inn til Geiranger medan Valldalen blir til venstre

koselig turvei

denne sjarmøren ba om å bli fotografert:))

vi ankommer bestemmelsesstedet

og i disse skjønne omgivelsane koste vi oss med varm blomkålsuppe og ferske rundstykker,og siden vi var på tur fikk vi sjokolade til kaffen:))

det meste ser ut til å trives her,her vokser det et morellebærtre ut fra den gamle stammen og ser dere godt etter har det etablert seg et rognebærtre og blåbærlyng midt oppi stammen:))

Så var denne turen over og vi måtte ned igjen,på Muritun ventet en time i trimrommet med fysioterapaut når vi kom nedatte.

Heldigvis slapp vi å gjøre noe særlig der siden vi hadde jobbet så hardt hele dagen:))men litt ekstra oppfølging i bruk av slynge fikk vi.Jeg har 2 øvelser i slynge,1 behersker jeg og den andre har jeg ikke fåt taket på ennå,og med gangsperre i magen ble det helt umuligt hi hi.

No skal jeg bare slappe av før middagen så vil jeg gå en rolig tur etterpå til butikken,det er et par småting jeg trenger:))

22 kommentarer

Siste innlegg