Kveld på Muritun

Det er kveld og for første gang siden jeg kom er jeg trøtt :))flere ganger i ettermiddag har jeg villet sove men da hadde iallefall natten vært ødelagt.

Jeg har slitt med noen grusome hetetokter siden jeg kom,men jeg hadde med resept på østrogen og fikk tatt det ut her ,så i kveld etter 5 dagers bruk svetter jeg ikke :))jeg har tilogmed jakke på meg så jeg krysser fingrane for en svalere natt :))

I går låste korsryggen seg og jeg kunne omtrent ikke bøye rygg,heldigvis startet jeg dagen i dag med fysioterapauten min på trimmromet og jammen fikk jeg hjelp så ryggen føles ok igjen:))

Etter økta på trimrommet var det igjen sirkeltrening på gymsalen.

Etter lunch skulle vi ha bassenøving men da hadde jeg fått time hos tannlegen.Det ble tatt bilde og jeg fikk tanna undersøkt grundigt :)der var ikke hull så sånn sett var tanna frisk.Menn tennene mine er ikke helt beine og det hadde medført til litt for mye gniksing som over år har gjort tanna litt løs,det fikset han ved å slipe ned tanna litt så den vart jamn med dei andre :))jeg fikk beskjed om att jeg kunne ta litt smertestillande et par dager og da burde det rette seg hvis ikke kunne jeg ta kontakt igjen på mandag.

Hadde sett for meg en stor rekning etter behandlinga men 298 var virkelig overkommelig :))

Da jeg kom tilbake hadde vi en time med samtale .

Mer enn dette ble det ikke i dag,jeg strikker litt og jeg har sett norske talenter.No vil eg finne senga så får eg se hva morgendagen bringer :))

ønsker dere alle en riktig god natt

10 kommentarer

Siste innlegg