God morgen

God morgen :))

Endelig begynner disse hetetoktene å avta :)så østrogenen er i ferd med å virke.Det var godt å kunne sløkke lyset og sove til 6 i dag morges uten å få klamme hetetokter.No fikk jeg en liten ri når jeg våknet så jeg stod opp og luftet meg litt:))

Ute er det skyet og litt kjøligt i luften,rein og frisk luft er deilig så det går bra:))

Annenhver lørdag er det aktivitører på arbeids stua og i dag er det den lørdagen :))da bruker det å være fullt og vi har det kjempehyggelig ilag.Mange lager egne smykker og noen lager bilde og denne gangen er vi svært mange som strikker :))og det er veldig hyggelig.

No kom en ny gruppe på onsdag og plutselig dukket det opp interesse for scrapping så no blir det nok en del kortlaging også tenker eg.

Selv blir det småstrikking med meg innimellom slagene

jeg har strikket en klut og et par små barnesokker,om jeg prøver meg på noe annet får vi se akkurat no blir det sokker igjen :))

Sist jeg var her ble jeg godt kjent med ei som bor her i Valldal, i dag har jeg tenkt å se om det passer seg med et besøk til henne :)) det blir koselig og kjekt å komme litt ut av huset her.

På gruppa mi er det kommet en hyggelig mann litt opp i årene,han sa jeg kunne få være med ham til trollstigen i morgen om været tilater det:))jeg har takket ja til tilbudet så helga blir nok innholdsrik og kjekke :))

Ønsker alle dere også en hyggelig lørdag 🙂

6 kommentarer
    1. Heldig er du som kan få noe for de hersens heteturene! Mine er for tiden ikke så ille. Er bare litt varm og ikke så klam og ekkel lengre. Bortsett fra en hver morgen, når jeg komme ut av dusjen. Ønsker deg en fin dag. :o)

    2. God morgen. Du levere iet veldig akivit liv der inne også du :0). flotte sokker og god klut. du får hygge deg med å gå på besøk i dag da. trolstigen ahr eg ikkje vor epå på mange år heller. Det må eg få til att snart. Kanskje neste år. God lørdag til deg

    3. gretashobby: det ble ikke besøk i dag,det passet bedre i morgen :))vi får se blir det trollstigen i morgen tar jeg besøket litt senere :))
      Var og kjøpte litt nytt på butikken i dag :))og jeg fikk noen nøster garn for 10 kr nøste så får eg se hva det blir til :))

    4. Sirdalsrypa: he he det kommer nok :))
      Ble ikke besøk i dag,det passet bedre i morgen,så vi får se jeg er jo invitert med på tur i morgen så kanskje besøket må bli ut i veka :)))Det regnet så vit noen dråper her i dag,men no er himmelen delvis blå igjen:))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg