Trollstigen

God søndag kjære venner.I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag:))vi har været med oss og jeg ble innvitert med på tur til Trollstigen.En slik invitasjon sier ikke jeg nei takk til:))Det var som å kjøre gjennom en gullskog,fargane var helt utrolige i dag.

Hva mer skal jeg si ?bildene får tale hi hi

på toppen av trollstigen har dei no fått ferdig ny kafe og butikk,det var tømt og vinterstengt men det var ok,vi fikk utsikten og det var målet vårt

kafeen

toalett og butikker


elva er utvidet og bygd opp på en fantastisk måte

det har blitt bugd en vei på 1,5 km og langs veien har dei laget flere utkikksposter /rasteplasser

jeg trodde hjertet skulle stoppe,skrekk og gru kor jeg kippet meg,gikk rundt betongveggen og trodde jeg gikk meg rett utfor,men der var vegg:))bare litt usynlig


her henger vi i lufta

dere ser vel utkikksplatåen vi stod på der ute midt på bilde:))

på vei ned igjen stoppet vi ved juvet

også her har dei sett opp kafe.

Da vi kom ned til muritun igjen var det tid for lunch,rødbetesuppe i dag:))frisk og god på smak.

Etter lunchen kledde jeg på meg igjen og gikk på besøk til ei i Valldalen,det var et godt stykke å gå,20 min i rask gange.Vi hadde noen utrolig hyggelige timer sammen og bestemte oss for å møtes igjen medan jeg var her :))

For å nå middagen måtte jeg ha litt tempo ned igjen hi hi var litt vanskelig å løsrive seg :))

Vi fikk deilig reinsdyrsteik i dag og karamellpudding til dessert :))

Som dere ser har jeg hatt en begivenhetsrik dag og kl 18.00 skal vi i basseng og bobblebad for å løse opp litt stive muskler:))

Håper dere også har hatt en deilig søndag

22 kommentarer

Siste innlegg