mandag

Det er mandag og ny uke her på muritun.

Jeg hadde en rolig start på uken ifølge timeplanen min,men jeg har gitt meg selv timer :))da blir jo dagane mye kjekkere.

Jeg startet med fingertrening :)det er det nest beste på huset :)etterpå hadde vi rygg/mage trening i gymsalen.I dag jobbet vi med å stabelisere mage/rygg og avsluttet timen med avspenning.Klokka er ikke mer en 10 og neste post på timeplanen var basseng kl 14,litt lenge å kvile så jeg gikk i skogen:))greier ikke å la vær hi hi og jammen fant jeg noen få små piggsopp som nå ligger til tørk,Jeg kom over noen traktkantareller også,men dei får jeg plukke etter middag for jeg måtte ha noe å plukke i.

Turen var iallefall helt nydelig

det er opp i furuskogen som dere ser jeg rusler i

nydelig høst i skogen og jeg elsker disse fargene,men nede i sentrum igjen kan mann lure ,er det høst eller sommer ?

for her blomstrer det rikt ennå som dere ser,er det ikke flott :))

Jeg fikk spist lunch så tok jeg en økt med egentrening på trimrommet og nå er det tid for basseng:))mulig jeg går en ny tur i skogen etter middag vi får se :))hvis ikke blir det arbeidsrommet,uansett det blir kos :))

 

11 kommentarer

Siste innlegg