sår i rumpeballane :))

Jepp i dag er det selve rumpen som er vonde,jeg sa til fysioterapauten min att jeg hadde fått lumbago hi hi.Har vært plaget med att det låser seg neders i korsryggen og da er det umuligt å bøye seg grunnet smerte.

I dag fikk jeg time på benken,men å nei du ikke mye masasje her nei ,men trykke på triggerpunkter det gjorde han til gangs  og da særlig nederst i rygg -bakende og noe så vondt au au au .Han bedyret att han omtrent ikke tok i,jeg lurer no på det for det var sinsykt vondt og ja det er fortsatt ømt .

I dag var det en tøff dag med masse styrketrening.Vi startet dagen 8.30 med morgenmøte før vi fikk tildelt staver,vi skulle altså ut og lære å gå stavgang.Har dere ikke prøvd det så anbefaler jeg att dere gjør det:))30 min og jeg var helt kjørt ,og for første gang siden jeg kom hit svettet jeg så det rant bak på ryggen,det var resultatet av å bruke stavene på riktig måte.

Da vi kom inn igjen var det rett i dusjen før jeg skulle på benken og få tortur behandling hi hi det gjør vondt men da blir mann fortere bedre også.

Jeg gikk så direkte fra benken til styrketrening i basseng,phjuuuuuuu snakk om å være sliten til lunch.Dagen var ikke over for etter lunchen hadde vi time på trimrommet med fysioterapaut med ennå mer styrketrening.

Etter den timen sette jeg meg rett ned på arbeidstova fram til middag,det eneste jeg gjorde var å skjære ut noen bokmerker som jeg har laget

Et gav jeg vekk i dag og noen flere har jeg liggande som må skjæres ut for det blir flere på 1 lamineringsark.

Så var det middag og etter det gikk jeg og et par damer til en lang spasertur på over 1 time,når vi kom tilbake tok jeg kvelden har bare slappet av og sett på tv.

Som dere ser har dette vært en veldig aktiv dag :))men det gode er att to slike dager kommer ikke etter hverandre så i morgen er det en rolig dag,eneste tunge blir 1 time på trimrommet.

Må vise dere prøveprosjektet mitt også :))jeg tørker jo litt sopp  og det er faktisk spennende og jeg får det til :))

ferdigtørket kantareller :))en full korg har blitt til en liten matboks,jeg rev soppen opp i mindre strimler så det skulle tørke lettere

og her ligger det gule traktkantareller + 1 oppreven kantarell,det er et par dager siden disse ble plukket og dei tørker helt perfekt og snart klare for en matboks dei også :))

Jeg legger dem utover et handkle på bade første natta der står varmekablane på 20 grader,neste dag legger jeg dem på papirvaskeklut (avis går fint ) og lar dem ligge på borde til dei er tørre,roter litt borti dem innimellom så det kommer luft til :))

Ferdigtørket kan dei oppbevares i opptil 10 år :)).

No er det natta så får eg heller lese innlegg i morgen

12 kommentarer

Siste innlegg