jeg fikk det til :))

Enda en deilig dag i Valldal 🙂

Dagens siste time på timeplanen var spasertur /sykkeltur,jeg valgte spasertur og kom nettopp inn etter en deilig tur i solskinn :)) jada jeg er litt fæl mot dere som har regn i bøttevis hi hi ,men det ekke min feil at sola befinner seg her.

Dagen startet forøvrig med fingertrening for så å fortsette i gymsalen med dans :)jepp jeg fikk det til,vi lært 4 nye trinn i zumbaen og jammen satt dei gitt når vi sette dei sammen med musikk :))

Så var det ny runde på benken med fysioterapaut,og det var jo ingen bombe att det var sinnsykt vondt.Men noe er ikke som det skal være i skuldra så får vi se hva dei bestemmer seg for videre med det.

Etter hard behandling på benk var det umåtelig godt å senke seg ned i varmt vann i bassenget og jobbe videre med stive ledd i vann og så avslutte med bobblebad :))

No er resten av dagen til fri disposisjon,jeg skal en tur på arbeidstua,og vi skal ha hyggekveld i dag med quise :))det er mitt bord som skal stå for hyggekvelden i dag ,så det blir koselig.

Da håper jeg att dere også har en fin dag endten inne eller ute

14 kommentarer

Siste innlegg