torsdag

Det er torsdag og min siste uke på muritun er i gang,tenk det har snart gått en måned og den har jammen gått fort :)men sånn er det vel når en har det kjekt.

Vi startet dagen i dag med rytme og bevegelse i gymsalen,det var utrolig kjekt og vi fikk alle opp pulsen :))

så var det basseng og det var iallefall en prøvelse,vi jobbet non stopp i litt over en halvtime,spring framoverspring bakover to steg fram og så bakover,det er neimen ikke lett å få framdrift da nei :))men god styrketrening uten belastning.

Så var det tid for klatreveggen igjen,men med mine armer fikk jeg fritak og tok en tur ut istedenfor :))og i samme slengen gikk jeg på kaffebesøk i bygda til ei jeg har blitt kjent med :))utrolig koselig.

Dagen i dag har vært helt fantastisk,god morsjon og et fantastisk vær:))bare nyt 🙂

ja dagen har vært god og vakker :))

I kveld har vi hatt besøk av en Svensk trubadur som sang og spilte vakre viser,salmer og Elvis :))kjempekjekt.

No er det natta og jeg ønsker dere alle ei riktig god natt

12 kommentarer

Siste innlegg