siste helg

Det er fredag og jeg har min siste helg på muritun.

I går hadde jeg samtale med fysioterapauten min og her forventer dei både ris og ros :)) så jeg sa helt ærlig att vi på min gruppe syntes att vi fikk for lite opplegg på timeplanen :))helt ok første ukene men no dabbet det av.

Så i dag når jeg på timeplanen bare hadde samtale i gruppe om smerte og så basseng tenkte jeg att jeg fikk gå en lang tur i finværet :))

Men under frokosten kom jeg på fingertreninga det står ikke på timeplanen men jeg måtte få det med meg :))så tok jeg på jakke og var klar for tur når ei på gruppa sa vi skulle ha sirkeltrening i gymsalen :)) hi hi trur jammen fysioterapauten tok grep med en gang jeg.

Det ble en hard økt i gymsalen hvor vi fikk brukt hele kroppen,så var det lunch før vi skulle i basseng.Etter basseng var kroppen god og varm og jeg benyttet dermed anledningen til en økt på trimrommet 10 km på sykkel og 1000 m på romaskin på tyngste stille,så vraltet jeg meg ned på rommet mitt tok på jakke og gikk den turen jeg hadde planer om tidlig på dag :))Turen var som vanlig vakker,jeg gikk langs strandlinja i dag

så nå kan jeg slappe av med god samvittighet resten av kvelden,strikke litt og se på skal vi danse :)) ønsker dere alle en deilig fredagskveld

12 kommentarer

Siste innlegg