pyramide

God kveld kjære venner,ja nå nermer siste dagen seg raskt her på muritun,vi har fremdeles et nydeligt høstvær litt skyer og litt sol :))akkurat passe for fine turer ute.

No har jo jeg hatt en aktiv dag i dag med håndtrening,legetime,mage/rygg gymnastikk i gymsalen,styrketrening på trimrom og basseng og morgendagen ser ut til å bli like aktiv.

No har vi jo som dere hvet også masse fritid og anledning til hygge og kos.

Jeg slappet av en liten stund etter siste treningsøkt med å gjøre ferdige nok et lite sokkepar

 
etter middagen gikk jeg på arbeidstova og der ble jeg tilbudt å lære meg å lage pyramidekort :))det er ei av brukerane som er så flink med papir og scrapping her :))og jeg er villig til å lære.

Så da har jeg laget mitt første pyramide scrappekort

har ikke pyntet med noe ennå,det vil jeg ta igjen hjemme

pinnen som holder hatten nede så kortet forblir lukket er en strikke pinne 🙂 i morgen skal jeg en tur på butikken og kjøpe kakepinner,det er vist det som blir brukt 🙂

åpnet ser den slik ut,her kan mann skrive en hilsen,lime inn bilde eller et dikt,bare fantasien som setter grenser og vil en gi dette kortet som en hyggelig liten gave er det bare å legge noe lite inni før den lukkes :))sjokolade,lys eller noe annet som gleder :))

Kjempekjekt å lære.

Kvelden har ellers gått med til bonderomantikk og farmen :))samtidig som jeg begynte på en kjole til barbie.No har jeg nok desverre fått problemer med skuldra mi så strikkingen gjør vondt,så mye av det blir det nok ikke framover.Vil prøve å få ferdig kjolen så får eg ta en pause.

Skal foresten på nye mr undersøkelser med skuldra så får vi se hva som skjer.

Da ønsker jeg dere en riktig god natt :))

11 kommentarer

Siste innlegg