Siste natt

Da var jeg kommet til veis ende på oppholde mitt her på Muritun,i morgen skal jeg hjem igjen.

Det er utrolig godt å være her og jeg har virkelig hatt utbytte av oppholdet :))men nå skal det også bli ubeskrivelig godt å komme hjem igjen,har jo ikke vært hjemme på en hel måned.

Dagen i dag var solfylt som dei andre dagane,vi startet dagen med morgenmøte der vi har en pratestund med sykepleier,praten i dag dreidde seg om å sette seg mål og om en ikke alltid greier å komme til toppen så skal en ikke misse motet av den grunn men finne alternative måter til å komme på toppen på.

Etterpå hadde vi spasertur ilag med fysioterapaut og når vi kom inn igjen lurte jeg til meg behandling på benk :))ja jeg måtte jo få en siste masasje på skuldrane før jeg reiste hjem :))

Etter lunch var det basseng før jeg hadde egentrening på trimrommet.

Nå var det tid for en pause før middag og så gikk jeg tur ut igjen etterpå.Først måtte jeg på biblokeket med lånebok og så måtte jeg på butikken for å kjøpe pinner til pyramidekortet,jeg fikk en stor pose med grillpinner så jeg har en stund :))

Nesten tilbake på muritun kom jeg på sjokolade :))jepp jeg skulle kjøpe sjokolade,snudde så og trakket tilbake til butikken :))fikk sjokoladen og så bar det hjem.

Nei jeg har ingen planer om å spise denne sjokoladen no :))men måtte ha en mal hi hi jeg lærte nemligen å lage gave eske til sjokolade i dag av samme hyggelige dame som lærte oss pyramidekort i går :))

Her er mitt bidrag


ferdig eske :))

innvendig med innhold :))

og baksiden :)) esken lages etter måla på den sjokoladen en kjøper,en koselig og grei liten gave :))

I morgen skal jeg ha handtrening,basseng og samtale med fysioterapauten min før min kjære henter meg :))

ønsker dere en riktig god natt

8 kommentarer

Siste innlegg