helga er over

Guttene som raket krabbe lørdagsnatt fikk desverre ikke no men jeg fikk hyggelig tid med yngste datter.Etter frokost i går gikk jeg og datter en spasertur,hun ønsket seg noen kongler men det var ikke rare greiene vi fant på Leira.

Da dei reiste lovet jeg å finne litt til henne i dag :))ja for vi hadde planer om å kjøre en søndagstur.

Så i dag pakket vi sekken etter frokost og kjøre en tur til Sjåk :)) det tar jo noen timer å kjøre dit men vi sparer også masse tid pga kviven :))

Vel framme parkerte vi bilen og spaserte en tur i disse vakre omgivelsane

jeg elsker skogen og da særlig furuskogen :)) og reinlav i bunnen er heller ikke å forakte :))

Med meg hjem hadde jeg litt av reinlaven og en halve bærepose full av kongler :))

Selv om det var godt å bare gå der og nyte hadde vi flere timer hjem igjen også så vi måtte bare sette oss i bilen igjen og begi oss hjemover.

Gjennom naturskjønne områder

snø over Strynefjell og regn når vi kom oss vel heim igjen.

Nå har vi kost oss med middag,hjemmelagde karbonader og mos av mandelpotet og rabbe (kålrabi ) det var utrolig godt.

Nå skal vi bare slappe av og nyte kvelden  for i morgen er hverdagen tilbake og min kjære må på jobb igjen.

Ønsker dere alle en fin kveld

22 kommentarer

Siste innlegg