da kom vinteren

God morgen kjære venner.

Etter en god natt så er jeg ikke slett så låk i skuldra mi som eg var i går kveld :))

I dag våknet vi til det jeg en gang syntes var koselig,akkurat kong vinter.

Det er jo flott når det kvite legger seg som et teppe over alt det mørke og triste men jeg kan ikke si att jeg er så veldig happy for det allerede i oktober.

Akkurat no i skrivande stund ser det slik ut hos oss,og det snør tett.

Vi har ikke fått alle sommermøbler i hus ennå så det er en jobb jeg må ut og gjøre

møblane står inntil veggen som dere ser og putekassen er full av puter,det blir 8 runder bort til løda i dag før alt er under tak:)

fortsatt blomster det i utekrukka mi,men det spørs no om snøen skremmer den til vinterdvale

Nå har det lysnet av dag og snøfallet har tiltatt,men jeg skal no ut lell,først rydde og så går jeg meg en tur og besøker ei granne :))78 år gammel og like ung til sinns 🙂

ønsker dere alle en riktig fin dag,og har ikke kong vinter dukket opp så nyt dagen før han kommer

8 kommentarer
    1. Du får ikke beholde snøen helt alene. Det som faller ned her er hvitt det også selv om det ikke legger seg på bakken enno. Til og med katta synes at det er for utrivelig til å gå ut for øyeblikket. Forsiktig nårt du går ur på glatta idag så det ikke blir nye hallingkast. Ha en fin dag.

    2. synnovesyr: No har det meldt snø i 3 dager hos oss og så skal det bli klarvær og blå himmel med påfølgande mange minus grader om natta.Sola har vi mist så den får vi nok ikke tilbake før om 4 måneder,sånn er det å bo under høge fjell

    3. God formiddag. Det snør stadigvekk her og, men det har ikkje lagt seg enno. og glad er eg for det. Kroppen varskudde om vinteren i går, men i dag har den visst godtatt den. For eg har masse energi etter fysiotreninga. Har utnytta den maskimalt. Så no er det så reint og ryddig her att det er ein fryd. Da er eg straks klar for litt jobbing. i dag med knallrosa garn. HA ein fin dag tross snøfallet

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg