kald søndag

I dag er det som overskriften sier en kalde søndag.Vi våknet til 5- grader blå himmel og sol i fjella,her nede i bygda har nok solen tatt ferie i 4 måneder.

Må innrømme att jeg hadde en særdeles treg start på denne dagen,det var liksom ikke noe som hastet så jeg sov like godt til klokken var 10.30 :))

Etter frokost tok jeg meg en liten tur ut,kom ikke så langt for jeg møtte på ei som bor i nabohuset,hun bor egentlig i Oslo men har fritidshus på Leira og jeg tok like godt å ba henne på kaffe og kake i ettermiddag :))

Siden hun takket ja gikk jeg hjem igjen så vi fikk fra oss middagen og joda jeg tok en runde med støvsugeren hi hi 🙂

Men før jeg gikk inn igjen tok jeg noen værbilder hos oss i dag

som dere ser hadde vi en utrulig fin dag:)

No fikk jeg besøk før jeg rakk å poste innlegget og besøket mitt var her til no :)det har vært en utrolig fin dag og veldig kjekt med besøk.

I morgen skal jeg bortover til Ørsta med bussen,det er tid for frisør og det trengs for jeg er rimelig langhåret no :))

16 kommentarer

Siste innlegg