full booket

God morgen kjære venner.10+her i dag også,godt med vind og omtrent snøfritt :))da er jeg fornøgde.Tror jegerane også er fornøgde ,jakta startet litt trått da hjorten stod høgt i fjella,men med snøen kom dyra ned i lavlandet så nå hører jeg daglig skudd ja 2 ganger tilogmed i går 🙂

Hvet ikke om det er noe tull med blogg,men jeg ser ikke bilder i dag som dere legger ut,ja bortsett fra midtlivskrisa sine da 🙂

 
har selv prøvd å legge inn bilde no men uten å lykkes,vi får håpe det ordner seg ut på dagen.

Nå er min helg full booket ,joda har fortsatt skallebank men får bare håpe att det mildner i løpet av dagen.

I morgen får vi besøk av ei svigerinne og svoger + et av min manns søsenebarn med ektefelle,i tillegg vil vår elsdte datter komme i morgen med barna jeg dei skal være med meg til Måløy på søndag og besøke mine foreldre.

Har tatt opp en kalkun fra fryseboksen så det blir morgendagens middag og så vil jeg bake eplekake i dag.Jeg må ordne senger til datter med barn og sope over noen gulv.

Sønnen vil kjøre meg til Grodås i ettermiddag så jeg får handla litt og så må jeg rydde unna noe klesvask som ligger her ferdige til sammenlegging.

Da rekker ikke jeg så masse meir i helga,så om jeg uteblir her inne litt så hvet dere hvorfor :))

Ønsker dere alle en fin dag og fin helg om jeg ikke titter innom i morgen

 

6 kommentarer

Siste innlegg