da var det gjort

he he måtte flire litt på røndtgenavdelingen i dag :)jeg så bilde skulle takast medan jeg låg i sideleie :))det var streng beskjed fra legen på muritun hi hi.Stakkaren hadde alldrig hørt om det før og tok en prat med kolega,ført måtte jeg ta standarbilder,og så slo 2 radiografer hodene sammen og fikk inn en båre som jeg skulle ligge på når dei tok bilde :))dei ba meg ligge med høgre side ned,jeg nekta og sa att bilde skulle takast av høgre skulder medan jeg låg på venstre :))han ble overasket over att det var mulig og dei fikk det til :))han sa att no hadde dei funnet ut en ny måte å ta bilder på som også funket hi hi.

Svar får jeg om en uke,men der var noe rart sa han,noe rart?ja han sa igrunnen att noe manglet inni der,,,,,men det fikk legen studere.

Etterpå hadde jeg litt tid før bussen min kom,jeg fikk da unna 3 julegaver :))jeg kjøpte ferdig pinnekjøtt til jul,sånn ca 2 hele sider :)og jeg kjøpte inn litt julesnop :))

Egentlig kan jula snart komme for min del no :))

jeg har iallefall julegaver til alle no:)så får vi se om jeg plusser på litt ekstra til egne barn etterhvert.

Det er surt ute,kaldt og noe regn,jeg har fyrt opp i ovnen,stekt fiskepudding og venter bare på att gutta ska komme til middag :))

Da ønsker jeg dere alle en kjempefin kveld

27 kommentarer

Siste innlegg