da var det bestemt

Jeg beholder fastlegen min :))jeg får en lang reis for å komme til Sæbø men legen sa att vi kun får refundert reise om vi beholder fastlege i ørsta komune,går det ikke buss og en ikke kjører bil har vi rett på taxi.Velger vi derimot fastlege i volda komune eller horningdalkomune som er mye kortere har vi ikke rett på å få refundert reisa ,da håper jeg att ørsta komune greier å trylle fra større legesenter i ørsta fort for det er meningen att det skal legges ned på sæbø også og da blir fastlegen der i ørsta :))tungvint jepp………..

Jeg fikk nå iallefall time på Bjørke i dag så nå er det bare å vente på brev i postkassen,jeg skal ta mr i Ålesund,svelge slangen i volda (coloskopi ? er det det) og jeg skal ha time med ortoped med tanke på innleggsåler og eventuell opperasjon av skulder,da har jeg litt å styre med i vinter :))

Vel heime var det så godt å være ute så jeg spaserte en tur opp på toppen av bygda her jeg bor :)da jeg var nesten nede merket jeg att det begynte å ise til på veien så da holder jeg meg inne resten av dagen

slik ser det ut akkurat no her hos meg :)men kaldt er det så nå skal jeg strikke litt før jeg lager middag,dampet laks med en god salat i dag :)hadde planer om torsk men det er utsatt til neste fiskemiddag 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg