julebakst

God morgen kjære venner .

Da var dt fredag og her i huset er dagen i gang.Ute er det -0 men siten det er svarte natta ser jeg ikke om det er klar himmel eller skyet :))

Det er fredag og straks helg,elsdte sønnen vår er 29 år i dag og aller helst skulle jeg ønske att jeg var i Melhus og feiret ilag med ham

elsdte sønn og yngste datter :))

Siden sønnen ble født har jeg i alle år brukt denne datoen som starten på julebaksten :)for meg er pepperkaker det beste av det beste og etterhvert ble det en tradisjon å bake pepperkaker ilag med barna våre.Nå som barna er voksne og utflyttet har jeg gått over til å kjøpe pepperkaker synes dei er utrolig gode dei som er butikk kjøpte.

Hendene mine er jo ikke så gode lenger og joda jeg baker fortsatt selv men jeg styrer unna kaker som må kjevles.Datoen er som sagt her så i går kveld ble 1 sort bakt og har nå kommet i kakeboks

cookies :)jeg sløyfer nøttebiter og tillsetter litt mer sjokolade og da har disse vært elsdte sønn sine favoritter.

I dag skal jeg fortsette med mannen sin favoritt og det er kromkaker :)og så bør iallefall støvsugeren fram et øyeblikk i løpet av dagen.

Da ønsker jeg alle en riktig fin dag :)og husk livet er til for å nytes så prøv å plott inn litt kvalitetstid og gjør noe hyggelig

16 kommentarer

Siste innlegg