100 år siden :))

God morgen.Ja i dag forsov eg meg :))Våknet først kl 8.15 og lurte på hvorfor jeg ikke hørte karane på kjøkkenet :)men selvsagt ,dei hadde jo reist på jobb.

For tiden så er ikke hendene mine gode,jeg greier rett og slett ikke bruke dem like mye som før :(det er synd for jeg er jo glad i å strikke men orker ikke like mye som tidligere i livet.

Ja som for 10 år siden :))he he kanskje ikke bokstavelig talt for jeg er jo ikke 100 år gammel :)men for veldig mange år siden det er sant strikket jeg mye mere større ting,nå blir det mest sokker og slikt :))

Kom til å tenke på en genser jeg strikket til meg selv for mange mange år siden :))

den lever ennå :))gikk ned i kjelleren og lette den fram.Men så var det den størrelsen da:)denne er stor kanskje XL iallefall L ,skjønner ikke hvordan det gikk føre seg for da jeg strikket den skulle det være S :))men kanskje jeg kan bruke en ekstra stor genser uansett :))varm er den uansett.

I dag er det 10+ ute,skyet og det kommer så vitt noen regndråper,hvet ikke hva dagen vil bringe ennå vi får se,jeg bør iallefall gå meg en tur 🙂

ønsker dere alle en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg