Flink pike

Jepp jeg skryter av meg selv i dag hi hi :))for jeg har vært flink pike.

Det første sønnen sa når han kom hjem fra jobb var,har du pynta ? hi hi både ja og nei.Jeg har rydda på spisskammers og stue,jeg har lagt på et par nye duker og omøblert litt på den eksisterende pynten jeg allerede har framme og jeg har tørket støv.

Det forsvant noen bærenett ned i søppeldunken også,merkelig det der kor det fylles opp rundt omkring i heimen:)så nå ser det mye hyggeligere ut  enn det gjorde i går:)

Jeg har strikket litt innimellom og set litt på tv for jeg makter ikke holde på non stopp en hel dag,men hva så jeg har hele dagen på meg og behøver ikke stresse 🙂

Lørdag skal vi i selskap til en svoger som fyller 50 + sønnen deres som fylle 20 :))siden hele familien er bedt tenkte eg å ta med noen julegaver som skal utover så har jeg en oppgave mindre før jul :))

Da ønsker jeg alle en koselig kveld:)

14 kommentarer

Siste innlegg