God morgen

Seint oppe i dag :))ute er det 5+ og regn,skikkelig guffent med andre ord.

Jeg skal bare slappe av og nyte dagen i dag,strike og kose meg med min kjære.

I går var vi i familieselskap,50 x20 års feiring.Det var veldig koselig masse god mat og godt og varmt i stua:)men med 30 personer i stua så blir en kanskje litt tung i hode på slutten så jeg sov ekstra tung i natt :))

Ullbuksa jeg strikket til ene barnebarnet falt i smak ,men så var det Emma da som lurte på hva jeg hadde strikket til henne :)jeg prøvde av beste evne å forklare att hun fikk med både bukse og hel dress sist hun var på besøk og bror ingenting derfor måtte han få no.

Hun tittet på meg litt før det kom bestemt,da skal du strikke kjole til meg :)så snudde hun og gikk tilbake til leken he he.

Godt jeg nærmer meg slutten på setersdalskjolen jeg strikker til henne :))den er fortsatt hemmelig men jeg har tatt fatt på strikkingen igjen:))

6 kommentarer

Siste innlegg