Dagens middag

Skal mann bli litt sunnere og helst gå litt ned i vekt også ja da nytter det ikke å bare rocke og gå turer :))maten må være riktig også.

Min kjære er ufrivillig med på et sunnere kosthold så lenge jeg bestemmer maten hi hi.

Lagde en salat i går,men jeg lagde altfor mye :))dermed ble det grunnlaget for dagens middag

salat fra i går + litt forvella gulrøtter i dag :))

Hjertesalat-grønnkål-brekkbønner-squash-agurk-rødløk-blomkål-fenikkel og gulrot,PS grønnkålen må kokes 10 min ellers blir den lit trek å tygge :))

Jeg hadde alt i stekepannen og freste det noen minutter,så tilsatte jeg sorte bønner som jeg kokte før på dagPS husk å bløtlegge over natten :))

salte og peppre etter smak og hell over litt matfløte

Stek laks med skinnsiden ned,før du snur dem og legger dem over grønnsakene og etterstek noen min i bakerovnen

I tillegg har jeg litt potet til mannen som snart kommer fra jobben :))da håper jeg maten vil smake:))

11 kommentarer

Siste innlegg