Pause

Ute skinner solen og naboen rydder og vasker bil,fuglane kvitrer og det er 7+,og så sitter jeg inne sukk.

Jeg startet dagen med å sette på en klesvask for så å støvsuge,etter det skulle jeg jo egentlig ut og gå en tur men den turen var kort hi hi ,gikk bare ned til postkassen :))

No er det slik att døra inn til hobbyrommet mitt er i glass ,så da jeg møtte svigermor i gangen så bemerket hun att vi ser hele langveggen inne på rommet mitt når vi går forbi :))hmmmmmm var det et lite hint ? hun bedyret att det var det ikke :))men no har jeg altså ryddet og kastet og sortert kviteringer og hatt i permer :))og som om ikke det var nok så har jeg greidd å bakse ned kjellertrappa med ergometersykkelen min :))så nå står den fint ved siden av romaskina.

Jeg er sliten og hobbyrommet mitt er ryddigt :))svigermor flira av meg meg jeg er fornøgd:)

Dette er en jobb jeg skulle ha gjort for leeeeeeenge siden,men siden det er et kjedeligt arbeid så trengte jeg en liten puff :))

Jeg har også sådd lobelia i dag,og hvordan det går er jeg meget spendt på,frøa var omtrent som støv så små var dei.Jeg blandet en pose kantlobelia og en pose hengelobelia :)så får eg se da hvordan frøa ble spredt ut i jorda.

Jeg fant også 1 stakkars solsikkefrø som låg igjen i posen fra i fjor,den har jeg puttet i en egen potte så krysser jeg fingrane for att det vert en blomst ut av den :))

Nå skal jeg kvile og strikke litt,så får eg heller se etter middag om min kjære vil lufte seg ilag med meg :))endten spasere eller sykle en tur

Ønsker dere alle en fin ettermiddag

6 kommentarer
    1. Så flinke du har vært da :)) ligger bare her og spiser kaker jeg ;0)
      Ja noen ganger treng man kanskje et lite hint, i alle fall til slike trivielle oppgaver, godt du fikk sådd litt også da 🙂 fortsatt fin dag til deg Connie 🙂

    2. Grete: hadde jeg vært på hotell så hadde nok ikke jeg jobbet heller :))og ja det kan være greit med et hint :))mye kosligere på hobbyrommet no hvet du.
      Ja nå er jeg spendt på om noe kommer ut av alle frøa jeg har sådd :))

    3. Så flink du har vore da. Av og til så trenge reineit bitte ltie spark bak for å få gjort kjedelige ting. Sikker på att det vart kjempefint og det er ein god følelse etterpå det er i alelf all godt.. Kjenner eg deg rett så blir det luftetur etterpå. Håper det blir det på oss og. Mene g viet ikkje når min kjære kommer ehim i dag. Så masse som ahr skore seg. Skulle egnetlig jobbe heimafra halve dagen. Ønsker dere ein fin fredgaskveld

    4. Du har vært skikkelig flink idag. Men kan hende du sådde solsikken for tidlig. Du må ihvertfall ha stor potte på den etter hvert som den blir større. Håper den ikke blir lang og tynn. Rydde det er kjedelig det. Jeg rydder og så blir det fort rotete igjen. Jeg liker å se tingene jeg snart skal bruke. Ser ikke på rotet som rot. Men det gjør vel andre. God helg og kos deg

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg