kvelstur

Ja nå har jeg og min kjære vært på kvelstur :))vi lette fram syklane vår og tråkket i vei :)) det var ikke det verste vi kunne finne på for du for en nydelig kveld vi har

prøvde å fange den rosa toppen på fjellet men det gikk ikke :))

så prøde eg å fange dei sarte fargane ute i fjorden.Vanligvis er det her vi får oppleve himmelen i brann om det er vær til det,men i kveld lyste det opp over Leira

det var ikke lett å fange fargespillet

fruen på sykkel

men her har jeg greid å redigere frem fargane :))

og like fort som himmelen farget seg rød forsvant fargen igjen ,men vakkert var det uansett med den speilblanke fjorden :))

bildene er tatt med min samsung tuch telefon

En nydelig kvelstur,litt kaldt på låra men friskt og varmt i stua når vi kom inn igjen

20 kommentarer

Siste innlegg