litt av hvert men nydelig vær

Denne søndagen har vært litt annerledes enn planlagt,jeg skulle jo på gudsteneste hvor soknerådet skulle ha kirkekaffe etterpå.

Nå kom noe i veien her hjemme så svigermor tok med kake og kaffe til kirken for meg,for jeg befant meg helt andre plasser .

Men da vi hadde spist middag og det nærmet seg sen ettermiddag fikk jeg tatt meg en sykkeltur :))solskinn og speilblank fjord det blir jeg aldri lei av

ja så deilig kan en sykkeltur være langs veien :))det er så vakkert att en får lyst til å bare sette seg ned i fjøra og nyte inntrykkene,men det er fortsatt litt for kaldt å sitte på steinane ute.

Da jeg kom tilbake til Leira var det skikkelig fjøre sjø,jeg ble dermed fristet til å rydde litt mer i støda vår,jeg greidde iallefall å dra vekk resten av noen gamle fjøler og jeg lempet unna en god del stein som er i veien når båten skal inn og ut.

No hadde jeg bare joggesko på og ikke hansker så det begrenset seg hvor mye jeg fikk tatt,og noen steiner er ikke noe for meg å tenke på heller :))jeg er virkelig ingen supermann hi hi,men det ble no litt bedre og litt mer klart for å legge noen nye lunner.

No sitter jeg og nyter sjokoladekake og kaffe i varm stue,og i radioen er det behagelig musikk så da har ikke jeg noe å klage på :))

ønsker dere også en fin søndagskveld

27 kommentarer

Siste innlegg