Kampesteiner

Da nærmer vi oss kvelden i dag også,førmiddagen gikk til å sondere litt alternativer til syden.Hva vi skal velge og hvor.Vi har jo bare vært på cruise så vi har null erfaring:))så om noen av dere har noe å anbefale så tar jeg imot med glede :))

Det er for tiden særdeles lav sjø ute,og da benyttet jeg anledningen til å kjempe med en del stein som har glidd ut i støda så pasasjen blei litt knapp for båten.

La oss si det sånn att jeg kjenner det i armene no,jeg fikk unna dei som var håndterlige for meg,men 4 stykk såkalte kampsteiner i diger format måtte jeg ha karahjelp til :))uten gravemaskin er det umulig å rydde helt perfekt,men vi greidde med handamakt og spett å utvide med over halvemeteren så jeg er meget godt fornøgde og det håper jeg att fiskeren min også e hi hi.

da gjennstår det å få på plass nye lunner til å dra båten på.

Skulle jo tatt bilde,men sjå og fotoapparat er en dårlig kombinasjon,jeg gikk ut i sjøen til kanten på støvleskaftet og jobbet med hendene under vann.Det er helt utrulig for jeg ble overhode ikke kalde på henda mine og tro det eller ei vi har 8+ ute :))det lukter vår og kløveren er grønn mange plasser langs veien no:))

No skal eg slappe av og strikke litt:)da ønsker jeg dere alle en fin kveld

14 kommentarer

Siste innlegg