Motvind

Virkelig guffent ute i dag,det regner og blåser noe aldeles forferdelig,temperaturen ligger på ca 7-8+ og det lille av snø som har ligget i grøftekanter regner nå bort.

Hadde egentlig ikke tenkt meg ut i dag da været ikke fristet noe særlig,men så skriver Siv att det regner i Trondheim men det skulle ikke stoppe henne i å gå sin faste venninnetur i ettermiddag.

Jeg følte jeg ikke kunne være verre :))så jeg sendte melding til ei venninne ,lette frem sykkelen og syklet henne i møte.Så sykler vi heim til meg :)våt som jeg ble skifta jeg bukse sette på kaffe og fant fram litt sjokoladekake :))vi strikka og hadde det trivelig.

Da hun skulle heim tok jeg på meg yttertøy(og vanntett bukse ) og syklet ilag med henne,da jeg snudde for å sykle heim ca 2 km fikk jeg kraftig motvind,vurderte en stund å trille sykkelen,men holdt ut og tråkket i vei:))

Dette er virkelig styrketrening for både bein og mage :))

Litt huslige sysler har det også blitt anledning til innimellom så 3 maskiner med klede er nå reine:)

Har slitt med smerter i nakken som igjen gir hodepine etter att jeg lempet stein,så noe arbeid skal jeg ikke ta meg til med mer i dag,reint bortsett fra å koke middag da,

Skal bare slappe av o strikke litt,høre på musikk og kose meg.

10 dager til cruise så jeg planlegger litt garderobe når jeg sitter her :))gleder meg kjempemasse.

Da håper jeg att dere alle har en fin dag 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg