Våren kjem tilbake

Full vinter i går og nå er det bare så vidt litt snø på marka,innen i morgen er alt borte :))sånnt kan jeg like.

Det har vært en hyggelig dag,11 strikkeglade damer samlet på ungdomshuset er bare koselig 🙂

Har kommet godt i gang med første arm til genseren,men det går litt trått i dag for skuldra er virkelig ikke god.Genseren skal bli ferdig men jeg får ta lange pauser.

Nå freser det i steikepanna,det blir panert alaskatorsk til middag med potet,gulrot og brokkoli som tilbehør.Fersk torsk hadde vært å foretrekke men en får ta det en har :))

Har begynt å pakke til tur,å pakke til et cruis er ikke bare bare når halve garderoben skal bestå av galla og andre penklær :)det er jo bare 9 dager så sånn sett behøver vi ikke så mange skift,men i varmen e det no rart med det,vi har en lei tendens til å svette og da er det greit med flere skift.

Jeg har en hel haug med skorter liggande som må strykast før dei havner i kofferten,det er den desidert kjedeligste jobben med hele turen :))så i morgen vi jeg ta for meg den biten,etter middagen no skal håret få pleie og litt farge :))

men no er det middag,ville bare ønske dere alle en fin kveld

17 kommentarer

Siste innlegg