Sola varmer

Som dere skjønner har vi hatt sol fra en klar himmel i dag ,måtte ut og gå en tur og jammen varmet det godt i ryggen :))no gikk jeg fra sola her nede hos oss og opp i skyggeland til ei granne :))så fikk jeg sol da jeg gikk ned igjen

sol nede med meg ser dere :))kunne selvsagt gått der nede,men for trimmen sin del er det greit å gå oppover bakkane og så besøke ei granne drikke kaffe og strikke :))

før jeg gikk ut kom svigermor og ba meg om en tjeneste:)nå som jeg ikke får satt garn er det fulle fiskegarn hos naboane,og da fikk svigermor av overskuddet :)men hun trengte hjelp til fillitering og kom da til meg.Så jeg fikk fillitert både lyr og hyse som hun skal lage fiskemat av,seien fikk jeg så den ligger nå i fryseren ferdig fillitert skinn og beinfri.Så fisk havner vist i fryseboksen endten en fisker eller ikke :))

I kveld kommer koffertane inn på stua,og i morgen blir det siste lagt oppi,må tru jeg gleder meg :))ser på værmeldingane att det er 32+ i Dubai når vi ankommer på mandag:))

Men no er det snart middag og strikking og i kveld er det idol så da ønsker jeg dere alle en fin og god kveld

8 kommentarer

Siste innlegg