Nå er det fullt

Nå har jeg sådd frøene jeg kjøpte i dag :))og jeg må innse att det begynner å bli rimelig fullt på hobbyrommet mitt,ja jeg har ikke drivhus og det er første gang jeg forsøker meg på så masse frøsåing :))

persille var velykket og jeg har nå delt det opp i 6 krukker

jeg hadde ikke plass lenger på hobbyrommet så disse har fått plass i kjøkkenvinduet

her skal egentlig symaskina stå,men som dere ser er det fullt

i dei gule krukkene har jeg en blanding av kantlobelia og hengelobelia

stokkrosene burde snart prikles,hvet bare ikke hva jeg skal bruke,håper det snart blir varm jord ute 🙂

en stakkars solsikke som ble glemt i fjord :))

Mange potter med paprika og en primula som har levd over siden jeg fikk den

2 paprika fra i fjord og en boks full av nye spirer med minipaprika

paprikaen fra i fjor setter knopper no,det er avlange snacks paprika

30 bokser nysådde petunia

dei fikk plass på gulvet

bortover arbeidsborde mitt er der nysådde sommerasters,nysådde blomkarse.pengeurt,små tomatplanter og grønnkål

og grønnkålen begynner alt å spire,sådde dei for under en uke siden

jeg tok frø fra er stort tre i HC Andersen sin hage i Danmark,blir spennende å se om jeg greier å drive frem et tre eller to :))sådde 6 frø og 2 spirer no

pelargoniaene blomstrer

nei no er det egentlig ikke plass til mer,så nå håper jeg det snart blir mildvær så telen går ut av jorden ute:))

16 kommentarer

Siste innlegg