kose dag for meg :))

All jobbingen med staur har tatt på kroppen min,så i dag fikk jeg forbud mot å hjelpe til.Det har gjort godt selv om att jeg måtte jukse litt og ta noen smertestillande først.

Jeg pusset vindu på kjøkken og stue,det er fort gjort og jeg slipper å se hvor ille dei var når solen skinner:))og så støvsugde jeg litt,ellers har jeg bare slappet av og kost meg i solveggen med et sokkestrikk,ruslet en liten tur og knipset noen bilder og nå har jeg og guttene mine hygget oss i solveggen ute med ettermiddagskaffe.

ikke meg som bærer :))

Da generasjonen før oss drev gårdsbruket sådde dei eget kort,om det var for eget bruk eller dyrefor hvet jeg ikke .

Det står igjen noen gamle minner om tiden som var langs elva som renner gjennom markane våre,litt synd att dei ikke har blitt tatt vare på men sånn er det nå engang,

fortsatt står denne men stokkane er råtne så det går ikke mange årene før det detter ihop,no sagde mannen ned trea rundt så dei ikke skulle velte over huset

denne står nermere huset vårt og har desverre sett sine dager

her ser dere att kvernkallen fortsatt står inni huset

og på utsiden står der en halveis begravet slipestein,den ønsker jeg att mannen skal ta opp til meg :))

disse steingardene er vist fredet,ok det for jeg liker dem

slik har min dag sett ut i dag,og nå vurderer jeg å sykle en liten tur medan karane fortsatt jobber :))

12 kommentarer

Siste innlegg