Spennende :))

I fjor til min gebursdag fikk jeg mine 2 første pelargonier,dette er for meg en ny sort som jeg ikke har hatt før,når vinteren kom sette jeg dem i kjelleren og glemte dem :)helt til jeg oppdaget att dei hadde fått nye grønne blader.Dei kom opp i varmen og i dag blomstrer dei fint

utrolig kjekt og så flotte :))

No har jeg fått ei ny bloggvennine,farmorshage :)og hun samler på pelargonier,snille hun sendte meg derfor noen stiklinger som kom i posten i dag :))

tusen hjertelig takk snille Vibeke :))det fulgte også med et koseligt kort og små hjerter med navnet på hver pelargonia :))jeg limte dem på en grillpinne og stakk ned i jorda så husker jeg hva dei heter.

Da er det bare å håpe på att jeg skal greie å få disse til å røte seg :))

En ting lurer jeg derimot på,skal jeg vanne med spayflaske eller trenger dei litt mer en det nå før det har dannet seg røtter?

14 kommentarer

Siste innlegg