e det mulig

God søndag folkens.

jeg hadde en hektisk lørdagsettermiddag og søndag,hyggelig men hektisk.

Vi i soknerådet har laget avskjedsfest for presten vår og det ble utifra det jeg fikk med meg velykket :))alle koste seg og maten var det overhode ikke noe å si på.Vi hadde et stort bord full av flotte påsmurte brødskiver og flere gode kaker :))det var taler,blomster og gaver.

Når alle så reiste hjem satt vi i soknerådet igjen med hele oppvasken og gulvasken,så jeg har vært fullt opptatt i 6 timer.

Vel heime måtte jeg på lillehuset og jeg sier bare er det mulig?telefonen min var i baklomma og jammen datt den ut av lomma og landet ned i do :(no er den død,svart og uten lyd:( sukk om den vil våkne til liv igjen hvet jeg ikke,om ikke lyt eg nok bare skaffe meg en ny for mobiltelefon er jeg blitt avhengig av.

Ønsker dere en fin søndagskveld,jeg skal iallefall slappe av :))

16 kommentarer

Siste innlegg