ta et grep

Det har nå vært ganske surt vær hos oss noen dager og da er det lett å bli sittande i gostolen.

Men så leser jeg blogg og den ene etter den andre har vært ute og gått tur,vær eller ikke vær 🙂 det er da jeg selv må ta et grep for ingen andre gjør det.

Må innrømme att jeg er nokså lat slike dager,ute er det nesten liten stort,sludd i fjella kraftig vind og pøsande regn  hvem vil vel ut i slikt vær?

Vel jeg bestemte meg iallefall for å ta et grep i dag,kledde meg god lette frem sykkelen min og syklet til Viddal :))2-3 km er ikke sikker sette sykkelen nede ved sjøen og gikk opp alle bakkane til ei venninne.

Jeg var tørr og varm og fikk en hyggelig prat på førmiddagen før jeg trekte i kledene og begav meg ut i været nok en gang.Turen hjem var litt tyngre for da fikk jeg motvind men det gav jo ekstra trim også :))

Nå kan jeg hygge meg med litt bedre samvittighet resten av dagen:)

Jeg fikk foresten ranuklane og villakeleien i jord i dag:))

Håper dere alle har en fin dag:)

12 kommentarer

Siste innlegg