nok trim

det har det blitt på meg i dag 🙂

Fortsatt surt ute og ganske kaldt og snøen har lagt seg ned i fjella.

Jeg og 2 venninner gikk i rask gange gjennom tunnelen,den er 2 km men så har vi en liten bit før og etter tunnelen også :)) vi har vært i basseng svømt og kost oss i en liten time:)før 2 av oss gikk samme strekket tilbake etterpå:)

Så i dag har jeg trimmet ganske bra synes iallefall jeg.

Det er ikke så mye annet denne dagen har vært brukt til,litt telefonsamtaler angående litt soknerådsarbeid og nå skal jeg strikke bittelitt før dagens middag skal lagast,det blir varm kyllingsalat i dag:)

Siden jeg ikke har fotografert ute i det siste så vil jeg vise dere mitt lille tre 🙂

jeg hadde med hjem 6 frø fra et tre i HC Andersen sin hage i Danmark,sådde alle 6 og som dere ser får jeg 2 små tre,hva slags tre dette er hvet jeg ikke men det må være noe med blomster på siden jeg tok frø:)utrolig morsomt og spennende å se hva dette blir til

12 kommentarer

Siste innlegg