God morgen

I dag våknet jeg til tåke,det er 6+ ute og vått men det blåser ikke 🙂

Vi skal i bassenget i dag også kl 11,det blir 3 gangen denne uken :)har ikke avtalt noe med damene om hvordan vi skal komme oss inn,for min del blir det sykkel eller spasere,har ikke bestemt meg riktig ennå.

Igår kveld fikk jeg gubben med på en sykkeltur,da oppdaet vi en oter som lekte seg i vannet og jeg som ikke tok med kamera:(den var svær virkelig en diger i sin art så jeg får rusle dit med kamera og se om den holder til der flere dager.

Jeg hadde med mobilen,den var nesten batteritom men jeg fikk no et par bilder alikavel

kom over en stor bukett med små soler 🙂

dei er jo vakre:)likner på små solsikker om en studerer dei på nært hold :)og nå kommer påskeliljane her også:)det vårast bare litt mer varme no så spretter alt ut,det er en deilig tid ,jeg håper dere har muligheter til å nyte det :)ha en fin dag

6 kommentarer

Siste innlegg