zeus 10000

Jeg er kjempeglad :)) i sommer blir jeg 50 år og min kjære kom med gebursdagsgave litt på forskudd i dag :))

Jeg har fortsatt litt vansker med å skjønne det :)men jeg er den lykkelige eiger av en zeus 10000 nå,er ikke jeg heldige så hvet ikke jeg :))

Hva det er for noe ?jo jeg har fått denne


et gedigent drivhus,har jeg funnet riktig størrelse så er den hele 10kvadrat,he he da blir det plass til en stol og kaffebord også :))nesten 4 meter lang og 3 meter bred.

Nå hvet ikke jeg når den blir satt opp da,min kjære vurderer å støype et fundament til den ,telen bør nok slippe taket også og så må han jo ha tid også,men det blir denne sommeren det er sikkert 🙂

Så da er det bare for meg å starte opp planlegginga,hvordan vil jeg ha det rundt drivhuset og hva skal jeg dyrke inni drivhuset :))å dette blir spennende og jeg gleder meg virkelig til den har kommet på plass i hagen :))

Men enn så lenge står pakkene i garagen og venter på varmere dager :))

Tror jammen det skal bli helt ok å fylle 50 år i juni :))

30 kommentarer

Siste innlegg