tur

God morgen.I dag er det regn og tåke ute,men jeg stod opp til 10+ kl 7 alikavel så sånn sett er det greit vær alikavel.

I går var vi på tur og da vi kom hjem kl 23 om kvelden var jeg så svimmel att jeg måtte finne senga med det samme.Hvet ikke hvorfor det svimlet,kan godt være for lite veske og så var jeg trøtt men vi hadde en kjempekoslig dag :))

nydelig langs Honndalsvatnet

vakkert når røyken ligger som ett teppe over vannet

turen går videre mot Nordfjordeid

Vi paserer Nordfjordeid og turen går videre forbi Stårheim

her var det så grønt og vakkert mange steder var skogen helt grønn og gresset var for lengst klar for et klipp.

Til slutt var vi fremme

Turen gikk til Måløy :))vi besøkte mine foreldre,det var kjempekoslig og tiden gikk fort så det ble seint før vi var hjemme igjen.

Nå er jeg utkvilt og skal potte om noen av plantene mine,min kjære har tatt fri fra jobben så vi får hygge oss litt sammen :))

Ønsker dere alle en fin dag

20 kommentarer

Siste innlegg