en deilig ferie

Da var jeg hjemme etter en aldeles nydelig ferie :))

Turen gikk først til Sandnes hvor jeg tilbrakte noen dager hos min søster

vi hadde masse deilig vær tross noe vind,vi er tross alt på Jæren

dyrene hadde endelig fått komme ut

jada fruen finner ramsløk :))vi fikk imidlertid løyve av eigeren å spa opp alt om vi ønsket så jeg har med meg litt som jeg håper vil røtte seg her hos meg 🙂

men ramsløk må plantes med omhu for den sprer seg over det hele som dere ser i denne hagen

jeg elsker trær 🙂

og etter nydelige dager fikk vi nydelige kvelder

etter noen gode dager ble jeg hentet av bloggvennine Grete og hennes mann,snakk om luksus :))turen bar videre til Lista

mann ligger godt hos Grete 🙂

vi hadde fortsatt deilig vær og Grete må ha verdens flotteste turtereng ,jeg storkoste meg på trene vi hadde daglig med hundene hennes

det var et rikt fugleliv på Lista

her var mange bunkere langs stranden

dådyr en tidlig morgen

vi hadde 2 dager i Farsund,her regnet det litt men det var alikavel et par flotte dager

vi var på Lista fyr

kapteinen til Grete fikk sjøsatt seilbåten deres og når han kom seilende inn til båthavnen ja da viste seilerkona hva som skulle gjøres 🙂

så kom varmen og vi fkk virkelig nyte litt sommervarme

Grete lufter agurkplantene sine

og vi hygget oss med god mat i hagen:)tusen takk Grete for deilige dager hos deg:)

tiden er inne for å ta turen tilbake til Sandnes og jeg tilbrakte nok en helg hos min søster.

jada vi skeiet ut med en deilig softis :))men det er siste godis fram til juli sånn er det med den saken 🙂

ja ja :))

tur i sandvedparken

imponerande trær

fantastisk blomstring på kastanjetrea

og mer fugleliv.

Med andre ord,vi kosa oss grevli godt :))

Nå er det tilbake til hverdagen og i dag må jeg stelle grønnsakshagen min

32 kommentarer

Siste innlegg