Jeg er fornøgd

Jeg er godt fornøgd med denne dagen :))dagen startet med att jeg fikk levering av frittgående egg på døra :))etterpå syklet jeg til Viddal hvor jeg og ei venninne vasket lokala jeg skal feire 50 årsdagen i :))

Medan vi var der kom karane som dei lovet meg før helgen ogplanerte uteområdet og gruset :))no er det mye trivligere der med tanke på att vi skal grille maten ute.

Vi tok en kaffekopp i solveggen før vi tok en handletur til Grodås :))veldig greit for meg for nå slipper jeg å ta busstur bortover i morgen :))

Sykkelen min ble ståande igjen på Viddal da vi dro på handel så etter middagen ruslet jeg og hentet den (ca 2-3 km)

på vei hjem oppdaget jeg en oter og jeg som ikke tok med kamera:(er det mulig

bare en gammel telefon til hjelp :(og i dag når oteren kosa seg ,dukka og kom opp igjen med hele fisken ,gikk på land og spiste for så å dukke etter mer.Dere ser den nederst på bilde på oppsiden av den lyse steinen,den titter opp på meg

Da jeg kom tilbake til Leira var mannen i full sving med å legge mer lunne i støda,jeg måtte opp og hente en nøkkel og da tok jeg kamera med meg

og medan jeg satt der som selskapsdame satt denne vesle linerla og skjente på oss :))

tror ungene måtte være en eller annen plass oppunder taket på naustet,for da vi gikk inn i naustet såg den sitt snitt til å mate ungene,vi hørte dem men såg ikke hvor dei var.

Må vise den fine bursdagsgaven jeg fikk av Grete også :))

en fin veske som står i stil med kortebuksa :))

Ønsker dere en fin kveld

23 kommentarer

Siste innlegg