litt utenfor

Hodet mitt er litt utenfor ,jeg har nemlig lest en hel bok i dag :))innimellom rakk jeg å vaske 3 maskiner med klede også og når boka var ferdig fikk jeg vasket noen gulv.

Det er farlig å låne mange pocetbøker på en gang hi hi for jeg har på 4 dager lest 3 stk no :))det er kommet en til men den må vente til over helgen.

Fredag blir jeg 50 og ikke hadde jeg planer om noen feiring.

Men jeg har 4 voksne barn som hadde en annen mening så nå har dei vist invitert hele slekta,ja ja det blir jo hyggelig og feiringen blir som dere hvet på ungdomshuset på Viddal :))et lite hyggelig grendahus.

No fikk jeg melding om en bråte med overnattinggjester,ja ja det er godt mulig det blir bortimot 26 stk,skal det feires så skal det vist feires :))jeg har fått låne noen brakker med naboen,vegvesenet lot dem bli igjen etter att dei bygde tunell her inne.Så i kveld kommer elsde datter og 2 barnebarn ,hun skal hjelpe meg å vaske der nede og lage til noen senger,og gjestene som dei unge har kontrollen på skal ha med egne soveposer :))

Dere skjønner da att det blir liten tid til blogg i dagene som kommer :))min søster med familie kommer fredag og skal bli til mandag,og tirsdag må jeg ha noen venninner til kaffe hvor mange er jeg litt usikker på men mulig det kommer 8 ,så morgendagen blir det litt baking av brød,og fredag blir det sikkert baking også :))for mannen må ha en skuffekake til ungdomslaget på lørdag,slik er det alt på en gang :))men no skal eg hive meg rundt og koke middag,får jo 3 ekstra middagsgjester i dag.

Godt det er deilig vær ute,lettskyet og varmt,ønsker dere en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg